هتل های 5 ستاره مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد می باشد که تقریبا نوساز بوده و دارای فضای زیبا و آرامی برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی تابستان 98 می باشد. این هتل در خیابان امام خمینی شهر مشهد قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام هشتم تنها ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین می باشد. هتل دارای 39 اتاق می باشد که امکانات تلویزیون،‌ یخچال، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت را به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی را میل کنید و کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های گرم و سرد را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته،‌روم سرویس، فروشگاه،‌ آرایشگاه آقایان، لاندری، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد


هتل سایه مشهد

هتل سایه یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا پنجم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا تنها ده دقیقه پیاده روی می باشد و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد تنها 25 دقیقه فاصله دارد. این هتل در سال 1390 افتتاح شده است و دارای قیمت مناسبی برای کسانی که به دنبال یک هتل ارزان می گردند می باشد. این هتل دارای 160 اتاق می باشد که از نوع یک تخته ، دو تخته و سوئیت می باشد که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، بالکن، حمام، صندوق امانات و اینترنت هستند. رستوران هتل با نام سایه در طبقه اول قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور مشهد هتل درویشی تیر 98 سرو می کند. هم چنین این هتل دارای یک کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می باشد. برای استفاده از استخر ، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ این هتل از شما هزینه اضافی دریافت می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان فضای سبز، لاندری، روم سرویس ، پذیرش 24 ساعته و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد


هتل صادقیه مشهد

هتل صادقیه یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان اندرزگو مشهد و در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل در سال 1385 افتتاح شده و آخرین بار در سال 1393 بازسازی شده است. هتل دارای یک ساختمان 6 طبقه می باشد و 31 اتاق دارد که دارای امکانات بالکن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و چای ساز می باشند. رستوران هتل در طبقه منفی دو قرار گرفته و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را برای شما سرو می کند. هم چنین در کافی شاپ هتل می توانید انواع نوشیدنی و دسرها را امتحان کنید. هم چنین برای برگزاری جلسات و سمینارها آمفی تئاتر و سالن کنفرانس هتل مهیا می باشد. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

هتل صادقیه مشهد

هتل صادقیه مشهد

هتل صادقیه مشهد


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در توس مشهد و در نزدیکی آرامگاه فردوسی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 35 دقیقه و تا فرودگاه شهر مشهد 20 دقیقه می باشد. این هتل از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از هتل های مجموعه پارسیان می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده است و وجه تمایز آن با دیگر هتل های مشهد این است که واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلا است. هتل توریست توس دارای 44 ویلا می باشد که مبله شده و دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند. این هتل در سال 1385 برای بهبود ارائه خدمات به شما مسافران تور مشهد به طور کامل بازسازی شد. رستوران اصلی هتل با نام الوند در کنار لابی قرار گرفته است. هم چنین دو رستوران دیگر با نام های خورشید و الوند در این هتل وجود دارند. در هتل توریست توس امکانات تفریحی مانند زمین تنیس و پینت بال نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز، تاکسی سرویس، سرویس حرم، سالن تشریفات، سالن جلسه، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد،رزرو هتل های مشهد،بهترین هتل های مشهد،معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی